Gwarancja Parquetvinyl 

Użytkowanie mieszkaniowe: 35 lat 

Użytkowanie komercyjne: 20 lat 

  1. Producent ponosi odpowiedzialność za usterki produkcyjne. 

  2. Okres obowiązywania gwarancji rozpoczyna się od daty zakupu. Faktura stanowi dowód potwierdzający datę zakupu, gwarancja przysługuje tylko pierwszemu właścicielowi. 

  3. Podłoga musi być zainstalowana w prawidłowy sposób, zgodnie z podanymi wyżej instrukcjami. Gwarancja dotyczy normalnego użytkowania. Gwarancja obejmuje także użytkowanie w miejscach wilgotnych. 

  4. Zabrania się instalowania desek/paneli podłogowych z widocznymi defektami. Takie deski/panele można bezpłatnie wymienić u miejscowego dystrybutora. Deski/panele, które zostaną zainstalowane pomimo widocznych defektów, nie są objęte niniejszą gwarancją. 

  5. Gwarancja obejmuje tylko nienaturalne zużycie ścierne. Z zakresu gwarancji wyłącza się: zarysowania, skutki silnych uderzeń, uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem lub nieprawidłową konserwacją, a także wypadki. 

  6. Jeśli usterka jest objęta warunkami gwarancji, należy ją pisemnie zgłosić swojemu dystrybutorowi w ciągu 14 dni od wykrycia. Do pisma należy dołączyć kopię faktury. 

  7. Gwarancja dotyczy wyłącznie dostarczonych desek/paneli podłogowych i w konsekwencji nie obejmuje kosztów robocizny i materiałów dodatkowych oraz jakichkolwiek innych strat następczych. 

  8. W kwestiach spornych dotyczących gwarancji każda ze stron może powołać niezależnego eksperta, którego opinia będzie wiążąca. W przypadku zastosowania tej klauzuli, koszt zostanie zawczasu pisemnie uzgodniony przez strony. 

  9. Zgłoszenie, przyjęcie i rozpatrzenie roszczenia gwarancyjnego nie wpływa na okres obowiązywania gwarancji. 

  10. W przypadku przyjęcia roszczenia gwarancyjnego producent ponownie dostarczy produkty lub zwróci kwotę przypadającą na uszkodzone deski/panele podłogowe. Jeśli produkt objęty gwarancją nie jest już dostępny, jako zamiennik zapewniony zostanie inny produkt o takiej samej jakości. 

W następujących przypadkach gwarancja nie ma zastosowania: 

  • Podłoga nie została położona zgodnie z instrukcją. 

  • Usterki były widoczne przed położeniem podłogi. 

  • Defekty i/lub uszkodzenia zostały spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub zaniedbaniem i używaniem produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub powstały w następstwie nieprzestrzegania instrukcji dotyczących użytkowania i konserwacji, zignorowania ostrzeżeń lub przeprowadzenia konserwacji po terminie. 

  • Usterki optyczne będące skutkiem odkształcenia się desek/paneli podłogowych w wyniku zmiany warunków klimatycznych, jakiekolwiek zmiany kolorystyki pod wpływem światła słonecznego, następstwa zwykłego starzenia się i/lub normalnego zużywania się powłoki wykończeniowej. 

  • Na powierzchni widoczne są plamy lub uszkodzenia mechaniczne (zarysowania, wgniecenia itp.) będące skutkiem niewłaściwego obchodzenia się z produktem podczas transportu bądź przechowywania lub uszkodzenia zostały spowodowane obcasami szpilek, meblami, kamieniami, piaskiem lub przez zwierzęta domowe itp. 

  • Podłoga jest zainstalowana na systemie elektrycznego ogrzewania podłogowego. Warunek ten nie ma zastosowania, jeśli firma Lamett dokonała przeglądu i pisemnie wyraziła zgodę na tego typu instalację (warunek: temperatura powierzchni nie może nigdy przekraczać 28°C). 

  • Podłoga jest zainstalowana na odwracalnym systemie ogrzewania podłogowego zapewniającym chłodzenie w miesiącach letnich, przez co temperatura powierzchni spada poniżej 18°C. 

16/06/2022